cecilialanthadressyr.blogg.se

2013-01-07
21:01:31

<3
 
Idag betedde sig tanten som om hon vore ungefär 1 år... Tog ut henne ur hagen och hon kastade runt, for rakt upp i luften i något slags jämfotaskutt, sparkade bakut, snurrade, stegrade, och när jag väl fått stängt grinden och styrt mot stallet visade hon upp en utmärkt passage hela vägen in i boxen. Knäppa ponny! :)
 Och nu får jag inte träffa henne på nästan en månad! Usch! Nåja, hon blir nog väl omskött medan jag är borta, och jag har ju ett gäng andra hästar att titta på så länge. Fast det är ju inte riktigt samma sak ändå... Men kul ska det bli!
 
 Nu är väskan packad och så full som den bara kan bli, och kl 10.15 imorgon lyfter planet från Luleå!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: