cecilialanthadressyr.blogg.se

2013-01-31
20:12:26

Jan. 31, 2013
Jaha, då var väskan packad igen, och min sista dag här på Lövsta går mot sitt slut. Tidigt imorgon bär det av mot Arlanda igen.
Det är med blandade känslor jag går ut och kvällsfodrar för sista gången, känns tråkigt att åka och lämna alla fina människor och hästar, samtidigt som det ska bli skönt att komma hem...

Min sista kväll har till stor del spenderats halvsittandes i en box, med ett stort Eddie-huvud i famnen. Finaste hästen i stallet, känns inte alls bra att åka ifrån honom!

Men förhoppningsvis får jag chansen att åka tillbaka någon gång. Har varit några riktigt inspirerande och lärorika veckor, och jag är så glad att jag tog tag i mig själv och faktiskt åkte hit!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: