cecilialanthadressyr.blogg.se

2013-01-12
15:46:06

Jan. 12, 2013
Dagarna rullar på här på Lövsta, och jag trivs hur bra som helst! Trevligt folk, mycket att göra och mycket att se! Och så har jag (som alltid) gått och blivit störtkär i, inte bara en, utan två hus till hästar! Det är ju det som är så dumt, för man får ju inte ta med sig någon hem sen... Men ännu återstår nästan 3 veckor!

Har dessutom varit ute och kört bil i "storstan", med livet som insats! Nej, jag föredrar att köra bil i Överkalix, där det inte finns några trafikljus, en enda rondell och typ två övergångsställen där ändå aldrig någon går! Lyckades dessutom svänga fel på det enda stället jag var säker på (trodde jag), och var vilse i nästan en halvtimma, haha..

Nej, dags att äta något, sedan lägger jag mig i soffan och rör mig inte ur fläcken innan det är dags att kvällsfodra hästarna.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: