cecilialanthadressyr.blogg.se

2013-01-08
17:34:25

Första dagen avklarad!
Sådär, då var första praktikdagen avklarad! Jag tog mig fram utan att gå vilse varken på Kallax eller Arlanda (eller utanför Arlanda), och alla väskor hängde med hela vägen - ganska duktigt ändå, haha ;)
 Kom ju hit först vid 13-tiden (tror jag), så har inte hunnit vara med så mycket ännu. Men lite har jag såklart hunnit se, och såhär långt känns det bra! Imorgon blir det hel dag, så då hinner jag få lite bättre koll på vad som händer under dagarna.
 
 Nyss ätit "middag" (i frukostformat, dvs mackor och flingor, och dessutom det första målet idag...), och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske packa upp alla saker vore en bra ide?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: