cecilialanthadressyr.blogg.se

2013-01-03
22:28:00

Inte bra
Blev två mindre bra ridpass idag. Först på en spänd och tittig men ändå slö X-et. Dessutom var ridbanan inte den bästa idag, genomslag här och var så stackars X-et mest snubblade fram. Nu skulle jag ju inte rida något hårt pass så utan bara ut och röra på henne lite, men hade ändå gärna fått funka bättre...
 Åkte och mockade till Zirconia på dagen men red först på kvällen. Dessvärre var varken hon eller jag på något vidare bra humör, så efter ett lugnt pass på ca 30 min gav jag upp.
 Inte min dag idag, helt enkelt. Känns faktiskt som att det nog kan vara bra att komma bort från vardagen ett tag och göra något annat! Okej, annat och annat, det handlar förstås fortfarande om hästar. Men det är ju ändå långt ifrån det gamla vanliga!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: