cecilialanthadressyr.blogg.se

2013-01-24
20:43:00

En vecka kvar!
Nu är det bara en vecka tills jag åker hem, närmare bestämt nästa fredag morgon. Känns som att jag varit här hur länge som helst, inte alls som bara 2,5 veckor... Kommer kännas lite konstigt att åka hem, men ska samtidigt bli skönt att komma hem. Och nu börjar jag sakna min fina lilla ponny alldeles nog så mycket!
 
 
Men ännu återstår en hel vecka, så nu gäller det att ta tillvara på den sista tiden! På lördag blir det dessutom en "ledig" dag med lite annat på schemat, men mer om det senare. Det innebär dessutom lite sovmorgon, vilket känns helt okej (även om jag lär vakna strax före halv sju som vanligt...)! Har visserligen haft två sovmorgonar till 08.00, samt en ledig eftermiddag, men övriga dagar har det varit fullt upp från 07.00-16.00 ca, vilket har gått rätt bra trots mina tidigare vanor att sova till mitt på dagarna och vara helt ledig, haha! Har nämligen valt att inte direkt ta någon helt ledig dag, eftersom jag ändå inte har så mycket att hitta på häromkring helt ensam :)
 
 Med lite tur kanske vanorna sitter i några dagar efter hemkomst så jag får något vettigt gjort på hemmaplan också. Får i alla fall med mig massa ny inspiration och motivation vad gäller stallet och X-et, det är då ett som är säkert!
 
Kommentar:
#1: Agnes

Skriver en liten miniserie på min blogg om dåliga hästannonser. Vill du ha ett gott skratt så kika in på http://micatcho.blogg.se/
Tjing tjing!

2013-01-24 @ 22:29:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: