cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-12-22
18:08:07

Snälla tomten
- 27 grader, känns i fingrarna när man packar höpåsar ja... Nej, nu är det i kallaste laget, och att motionera häst är inte ens att tänka på i sån här kyla. Dels fryser jag själv ihjäl, och sen är det knappas så jättebra för hästen heller. Har dessutom en extrahäst att motionera och ta hand över jul och nyår. Okej, jag måste inte göra något med henne om jag inte vill, men ändå. Nåja, får hoppas det blir lite varmare nästa vecka när jag kommer hem igen efter julfirandet.
 
 Blev ingen tur till ridhuset igår heller, så man kan väl säga att X-et lilla vila har börjat... Usch, tycker inte om tanken att hon ska stå mer eller mindre helt från nu till början av februrari. Och kanske ännu längre beroende på om det går att göra något vettigt då heller med tanke på kylan och snön. Snälla tomten, ge mig ett ridhus och ett varmt stall........och massa pengar. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: