cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-12-13
10:08:39

Vad händer?
Ja, gårdagen bjöd på en riktig bomresa, helt i onödan visade det sig. Nåja, inget att göra åt den saken. Nu hemma i alla fall, och ikväll bär det av till ridhuset! Nu ska det kännas efter ordentligt inför träningen på lördag. Och idag måste jag tvätta henne. Svansen är svart och ett enda trassel... Hur gör folk utan spolmöjligheter för att hålla svansen ren??
 Förutom det står ingenting på dagens schema, bara massa dötid.. Brukar ju rida Zirconia på torsdagar, men eftersom jag ska rida henne på lördag istället så blir det ingenting idag. Kanske åker lite tidigare till stallet och fixar lite extra. Nej, det får bli imorgon! Tror jag tar en rikig slödag istället, det kändes lagom avancerat tycker jag ;)
 Har precis fått både Ridsport och Equipage, så har massor med läsning ju!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: