cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-11-22
19:46:00

Bara så ni vet
Så har jag världens bästa, finaste, vackraste och duktigaste ponny! Ställer upp på allt i alla väder, springer omkring som värsta Grand Prix-hästen trots sina 25 år, är alltid glad när man kommer, skulle aldrig göra något dumt. En på miljonen som jag inte skulle byta bort mot något här i världen! En X-et hittar man bara en gång, och fan att hon inte är 25 cm högre och 15 år yngre, för då ni!
 Nej, kan bara säga att jag gjorde en riktigt, riktigt bra affär när jag, liten och okunnig, hämtade hem en hopponny som jag tänkt ha till dressyr för en löjlig summa pengar, som jag knappt kunde styra på provridningen och som mest stod på bakbenen första tiden jag hade henne. För just den dagen, den 20 september 2003, hämtade jag hem min allra bästa vän för livet som dessutom skulle lära mig det mesta, jag visste bara inte om det ännu.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: