cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-11-08
09:48:47

Fina hästar på annons
Sitter stup i kvarten på Hästnet och klickar igenom annonser, och hittar hela tiden massor med fina hästar jag skulle kunna tänka mig. Usch, gillar inte att vara utan storhäst. Efter 6 år med två hästar, känns det otroligt tomt att nu plötsligt "bara" ha X-et. Även om hon nu är världens bästa! Men jag vill kunna komma ut och tävla nästa sommar, kunna söka in till ridlärarutbildningen, kunna träna ordentligt varje dag...
 
Nåja, förr eller senare ska det in en till häst i stallet, om jag så ska leva på luft resten av livet... Men inte nog med det, jag är fruktansvärt sugen på något litet, typ shettis/b-ponny, också! Att trickträna och köra med. Och dom är ju inte såå dyr i drift jämfört med ett halvblod på 170 cm. Men, när man inte har eget stall blir ju stallhyran i det närmaste densamma oavsett storlek... Nej, iväg och köpa en trisslott, vinna ett par miljoner, köpa hus, slå upp ett stall och ridhus, och köpa in ett par dressyrhästar, några welshston för avel och så en shettis eller två, sen dra igång någon slags egen verksamhet! JAPP, då var det bestämt! Haha, okej, men man kan ju hoppas.. :)
 
 
Kommentar:

Hoppas du hittar dig en häst ;)!

2012-11-08 @ 10:39:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: