cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-11-21
14:52:01

Made my day
 
Kom till stallet, öppnade skåpet och hittade denna choklad! Gjorde helt klart en gråtråkig dag betydligt bättre! (Hjälpte till med en häst ett tag medan ägaren var bortrest, så antar att denna är den skyldige :)) Både snygg och god var den dessutom!
 
 X-et fick komma ut på en liten ridtur idag, men han bara skritta och trava en stund innan björnskräcken tog över - det prasslade lite väl mycket i skogen så vi flydde banan! Men innan dess gick det fint, och lite motion blev det väl i alla fall. Imorgon blir det eventuellt en tur till ridhuset, om mina planer går igenom!
 Men nu, nu tänker jag inta soffläge en (lång) stund, innan det är dags att försöka få till någon middag!
 
Kommentarer:

Hejsan!
Skulle du kunna vara så söt och hjälpa mig med en sak? Det tar ca 2 sekunder. Och som tack får du en länkning i min blogg i en månad, gratis design eller ett inlägg i min blogg.
KRAM!! och tack!
http://saandriiiee.blogg.se/2012/november/hjalp-och-fa-lankning-inlagg-eller-bloggdesign.html#comment
& missa inte att vinna 300:- i presentkort! Kanske en toppen julklapp till någon :D ?
http://saandriiiee.blogg.se/2012/november/vinn-presentkort-pa-300-.html#comment

2012-11-21 @ 20:22:51

Tackar! Allt bra?

Svar: Jodå :)
Cecilia Läntha

2012-11-22 @ 11:31:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: