cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-11-12
10:48:00

Regn, regn och mera regn
Nu har det alltså ösregnat utan stopp i tre hela dagar. Från blankis till blöt (väldigt blöt) barmark. Yippie, perfekt att rida på! Eller inte. Men men, vad gör man.
 
Jag har dessutom gått runt och trott att transporten är för tung att dra med min bil, men något glad jag blev när jag efter en närmare koll konstaterade att det är helt lagligt att dra transporten, men häst i, med min bil på B-kort! Så, nu har jag betalat in så jag kan nyttja ridhuset hela november! Wohoo! Ett problem bara, har aldrig kört transport själv... Har alltid haft "chaufför" och andra bilar att välja på innan flytten, men nu är det ju slut med det.   Nåja, får väl ta någon övningsstur innan jag lastar in stackars X-et, och tillsvidare tjatar jag till mig skjuts :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: