cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-11-30
09:38:46

Stress är bra, eller?
Ja, det låter omöjligt att någon som inte har något att göra eller några tider att passa kan "bli stressad", men tro mig, det går alldeles utmärkt! 
 Alltid är det nåt som ska krångla ändå, och mest stressande är det att jag inte får något vettigt gjort med X-et! Och motivationen minskar ju mindre man gör, så är det. Konstigt kanske, men jag tror jag skulle hålla motivationen på bättre språng om jag hade ett stall med 20 hästar att hålla koll på, än nu när jag bara har en. Många tänker nog tvärt om. Visst, det kan väl bli för mycket ibland, men känns ändå som om det egentligen skulle passa mig bättre. Att ha fullt upp. Men men, en vacker dag kanske! 
 
 En kul grej är i alla fall på gång, ska boka flyg idag och sen är det klart! Vart flyget går, det får jag återkomma med :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: