cecilialanthadressyr.blogg.se

2012-11-13
11:48:32

Vill ha!
Älskar dessa vinterstövlar. Stella Polaris High Rider från Mountain Horse. Vill ha, vill ha, vill ha! Tur bara att man föddes med så enormt långa (läs korta) ben - alla stövlar går halvvägs upp på låren...... De jag har nu är från Mountain Horse, och fanns i en kortare modell, så dom passar perfekt. Dessvärre var det enda modellen i den storleken, och dessutom har dom slutat tillverka dem. Nåja, drömma kan man ju. 
 
 
 
 
 Men en vacker dag, när jag har en bra häst och kan tävla massor, DÅ ska det måttbeställas ett par snygga tävlingsstövlar! Vet dock inte riktigt vilka jag vill ha, men ett par jag kollat på och gillar, är dessa från De Niro;
 
 
Just dessa är väl inte någon ren dressyrmodell, men ändå snygga tycker jag. Men skulle helst ta ett par med dragkedjan fram... Nej, jag vet inte, får väl se vad det blir!
 
Till vardags duger mina nuvarande fint, förutom färgen dock... Men den dag de har gjort sitt, skulle jag gärna ta någon liknande modell som denna;
 
 
Mountain Horse Supreme High Rider. Nu finns väl inte just dessa heller i rätt storlek, men finns säkert liknande modeller från andra märken. Men just dessa vore ju perfekt, sägs vara supersköna dessutom... Får väl ta till saxen och fixa längden, haha :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: